.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرنگاری که با رفتنش خبرساز شد/ خداحافظ جابر دوست داشتنی!

شمال نيوز: اعتراف می کنم هنوز مبهوت پیامکی هستم که از سامانه استانداری دریافت نمودم. برای نوشتن غمنامه فراق یار و برادر عزیزم سخت درگیر واژه ها هستم. نوشتن و رقم زدن در باره غم جانکاه ازدست دادن دوست و همکاربه اندازه مصیبت وارده سخت و جانفرسا ست. نمی دانم هستی کوچولو و عرفان نازنین با فراق پدری مهربان چه می کنند. دیروز که با پدر رنجور و حزینش در زادگاه جابرهم کلام شدم عمق مصیبت را چنان عمیق دیدم که جز اشک پاسخی دیگر برای همراهی نداشتم.

جابر معافی خبرنگاری از جنس توده مردم بود. خبرنگاری پرتلاش و بی ادعا . رفاقت ما چنان محکم و صمیمی بود که با اسم کوچک همدیگر را صدا می کردیم . ازدست دادن جابر غم برادران شهیدم را تداعی می کند و احساس تنهایی مرا بشدت می آزارد.

جابر همواره با اقبال همکاران صنفی مواجه بود و او هم برای خبرنگاران دل می سوخت و دغدغه رفاه و معیشت داشت. در جلسات صنفی جدی و اثر گذار بود. جابر خوش قلم مطبوعات و خبر گزاری های مازندران با رفتنش غم بزرگی بر دوش همکارانش گذاشت و البته رسالت خطیری متوجه آنها ساخت.

صبح یکشنبه محوطه بیمارستان حکمت و آرامستان ملامجدالدین مملو از عشق و عاطفه همکاران مطبوعاتی به یکی از بزرگان اهالی رسانه استان بود.براستی باید جابررا بزرگ و عزیز شمرد . راه جابر راه خدمت بی منت و صادقانه به مردم است.

حسی برای بیشتر نوشتن ندارم جز آرزوی صبر برای خانواده دغدارش و غفران و رحمت الهی برای این عزیز سفرکرده . بی شک خدمت صادقانه و خالصنه جابر معافی به فرهنگ شهادت و ارزشهای دفاع مقدس اورا صف شهدای هشت سال دفاع مقدس قرار داد ه و انشالله اجر او همنشینی با شهدا خواهد بود.

ایرج نیاز آذری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 31 شهريور 1392
آنقدر ناگهاني رفتي كه از شنيدنش در شوك فرو رفته ام

وقتي خبر را شنيدم بدون معطلي سايت خبرگزاري ات را باز كردم و ديدم واقعيت دارد پرواز كردي به همان سبكبالي كه هميشه در روحت بود به همان بزرگ منشي كه در وجودت بود . باورش برايم سخت است.. سيل اشك مانع خواندن درست خبر مي شود عكسي را مي بينم كه فرزندت را در آغوش گرفته اي و عكسي ديگر كه لباس ابدي را بر تن كرده اي .

چه روزهاي خوبي بود در كنارت و همقطارانت در كميته هاي اطلاع رساني سمينارها همكار مي شديم و با انرژي زايد الوصفي كه داشتي و چهره اي كه هيچوقت لبخند حتي در اوج خستگي از آن دور نبود مايه دلگرمي همه بودي.

يادم هست شبهايي كه تا دير وقت بايد در ستادهاي خبري مي ماندين و اخبار هفته هاي مختلف مربوط به اداره ما را كه از ادارات كل استان محسوب مي شود ارسال مي كردين با جديت و حساسيت . يادم هست كه تقسيم كار مي كردين و همه هم با مديرتت موافق بودند چون در مديريت كردن دوستانت هم اصل دوستي و همكاري همواره مد نظرت بوده .

بيشتر از 2 سالي هست كه از فضاي رسانه اي دور شدم ولي همواره ياد دوستان و همكاران رسانه اي ام را گرامي داشته ام و با ديدنشان شوقي وجودم را در بر مي گيرد چون برايم تجربه هاي ماندني به جاي مانده و دوستاني زلال ، دوستان خبرنگاري كه واقعا اهل قلم بودند و براي اطلاع رساني دغدغه داشته و دارند.

جابر معافي عزيز اگر چه زندگي زميني ات خيلي زود و در جواني به پايان رسيده ولي مطمئن باش يادت هرگز از دلهايمان نخواهد رفت.

هنوز باورم نمي شود بگويم روحت شاد برادر.

سفر آسمانيت مبارك . خبر آسمانها را براي ما هم بفرست مرد بزرگ.

صدیقه نظر پور
نا شناس 7 مهر 1392
جابر ای کاش بجای تو همسرم می رفت. دیگه از دورغ گفتن و دغل بازی هایش خسته شده ام

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.